*** T N T ***

*** T N T ***

*** T N T ***

*** T N T ***


976219damodernexpl.png

PowerArchiver نرم افزازی بسیار معروف در زمینه ی فشرده سازی است که بیشتر فرمت ها رو هم پشتیبانی می کنه
ZIP, 7-ZIP, CAB, LHA(LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ZOO, GZ, BZIP2, XXE, MIME, UUE , vENC

همچنین فرمت های متنی و 18 فرمت عکس رو هم نمایش میده

توجه : دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...




wallp.jpg

مجموعه عکس های زیبا با موضوعات متنوع

توجه : دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

author


1539poz.png

SpeedConnect Internet Accelerator بر اساس آمارهای PC Magazine از بهترین نرم افزارها برای افزایش سرعت اینترنت است که همه نوع ارتباط با اینترنت مثل دایال آپ ، دی اس ال ، بییسم ، شبکه و ... بهبود می بخشه

توجه : دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...




9hmo7t.jpg

بازی بسیار زیبای Wall Breaker 2 با فرمت جاوا و مخصوص نوکیا سری 60
عکس های این بازی زیبا رو می تونین در ادامه مطلب ببینین

توجه : دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

]


هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.
آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند.
ابزار Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Your Uninstaller! PRO 2008 6.1.1252 Multilingual:
- پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده
- اسکن کامل رجیستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم رجیستری و File ها
- پاک کردن برنامه هایی که قسمت Add/Remove Program ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
- قابلیت پاک کردن Screen saver ها
- نمایش برنامه های نصب شده در ویندوز با نمایش Icon آنها برای پیدا کردن راحت و نمایش محل دقیق نصب آنها
- دارای ابزاری برای پاک کردن File های غیر لازم در درایوها
- کنترل کامل بر Start up ویندوز، به منظور سازماندهی برنامه هایی که در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا می شوند
- کنترل کامل بر قسمت Start Menu ویندوز برای سازماندهی محتویات داخل این قسمت
- توانایی نمایش جزئیات دقیق نرم افزار های نصب شده، به منظور پیدا کردن برنامه های جاسوسی و پاک کردن آنها
- پاک کردن نرم افزار ها فقط با یک Drag & Drop ساده، کافی است Icon نرم افزاری را که می خواهید Unistall کنید را بر روی Icon این برنامه Drop کنید. Your Uninstaller! PRO به طور خودکار نرم افزار مورد نظر را پاک می کند!
- لیست نمودن نام نرم افزار های نصب شده با سرعت بالا
- حذف نمودن نرم افزارها 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove Program ویندوز
- دارای تنظیمات متنوع برای کاربران حرفه ای
- سازگار با ویندوز ویستا
- و ...

ویژگی های نسخه ی جدید نرم افزار:
- تکنولوژی جیدی جهت پاک نمودن کامل نرم افزار ها از محیط سیستک عامل
- افزایش قدرت مدیریت Startup جهت پیدا نمودن برنامه های مخفی
- ارتقاء سیستم پاک کننده دیسک تنها با فشردن یک کلیک یا امکان زمان بندی این عمل
- ارتقاء سرعت بارگذاری
- پشتیبانی از سایر فرمت های یونیکد
- اضافه شدن موارد اختیاری در برنامه جهت کاربران حرفه ای
- و ...

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...




نرم افزار موبایل - ضبط نامحدود صدا با نرم افزار Ultimate_Voice_Recorder-v5_S60v3



نسخه جدید از نرم افزار ضبط نا محدود صدا برای موبایل به همراه کرک و کیجن ، به وسیله این برنامه می توانید تمام مکالمات تلفنی خود را ضبط کنید و در حافظه گوشی خود ذخیره کنید ، این نرم افزار ۱۰۰٪ تست شده و با قابلیت های جدید در این نسخه دیگر مشکلی برای ضبط مکالمات خود ندارید

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...




امروزه نرم افزار های گوناگونی برای کنترل و مدیریت و بهینه سازی ویندوز یافت می شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و مزایای مربوط به خود می باشند. این نرم افزارها با توان مدیریتی که در اختیار کاربران قرار می دهند این امکان را برای آنان فراهم می کنند تا سیستم عامل خود را بهینه سازی کرده و بهترین کیفیت استفاده را در اختیار داشته باشند.





TuneUp Utilities 2007 نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید ویندوزی سریعتر ، امن و همچنین کارایی راحت و بالایی را در اختیار داشته باشید. به کمک این ابزار که برای بهینه سازی ویندوز طراحی شده است شما قسمت های مختلف ویندوز خود را مدیریت و رسیدگی می کنید.

تنظیمات سیستمی ، تهیه Backup از از تنظیمات از مهمترین وظایفی است که می توان به آن ها در این برنامه اشاره کرد.



از ویژگی های این نرم افزار به چند مورد در زیر اشاره می کنیم:

- سازگاری با ویندوز Vista در نسخه جدید این نرم افزار

- دارای ابزاری برای کنترل هارد دیسک و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات احتمالی در هارد

- کنترل فضای هارد دیسک به منظور استفاده بهینه از فضاهای خالی

- دارای ابزار کنترل برای نرم افزارهای Internet Explorer 7 ، Mozilla Firefox 2 ، Windows Media Player 11 ، Office 2007 و قابلیت اعمال تغییرات در تنظیمات آنها

- دارای ابزار پاک کننده برای هارد و نابودی فایل های بدون استفاده که فضای هارد را اشغال کرده اند.

- دارای ابزار پاک کننده رجیستری . وظیفه این قسمت از نرم افزار نابودی کلید ها و مقدار هایی از رجیستری می باشد که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند.

- دارای ابزار بهینه سازی سیستم برای اینترنت و کمک به افزایش سرعت

- و ... .

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...




System Mechanic® 5 کامپیوتر شما رو سریع ، تمیز و خالی از اشکال نگه میداره! این بسته نرم افزاری شامل ابزار آلاتی هست که به کمک اون میتونید کلیه نیاز های خودتون رو برطرف کنید و به واسطه اون سیستم بهینه ای داشته باشید! این نرم افزار قدرتمند میتونه به پیدا کردن و از بین بردن خطاهای موجود در کامپیوتر شما بپردازه و آن مشکلات رو هم برای شما حل کنه!همچنین توانایی شناسایی و پاک کردن فایل های اضافه و بلا استفاده و بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود اطلاعات رو داره و به این روش ها کامپیوتر شما رو در ایده آل ترین حالت ممکن نگهداری میکنه!نسخه 5 این نرم افزار محبوب و مشهور ، شامل ابزار آلات جدیدی هست.به عنوان مثال میشه به ابزاری با نام boot-time defragmentation اشاره کرد که به کمک این ابزار میتونید سرعت بوت شدن سیستم خودتون رو افزایش بدین! همچنین شامل ابزاری برای پاک کردن کامل نرم افزار های نصب شده نیز هست!همچنین Startup Guard موجود در این نرم افزار از اجرای خودکار برنامه ها در استارت آپ ویندوز جلوگیری میکنه!همچنین ابزار SafetyNet میتونه سطوح مختلفی برای برگشت در اختیارتون قرار بده که با وجود اومدن مشکل به مرحله قبل برگردید!!!
دیگر ابزار های موجود در این نرم افزار به شرح زیر است:
Boost Internet and download speeds up to 300% برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت و زمان دانلود برنامه ها ،High-speed disk defrag and optimization برای بهینه سازی و رفع پراکندگی فایل های موجود در هارد دیسک شما ،Recover, defragment, & optimize system memory برای بهینه سازی حافظه رم کامپیوتر شما ، Start-up Windows faster ابزاری برای تنظیم و اصلاح استارت آپ به منظور افزایش سرعت لود شدن سیستم عامل ،Tweak hundreds of hidden Windows settings شامل کلی ترفند و تنظیم مخفی ویندوز ، یک آنتی ویروس و یک دیورا آتش قدرتمند که شما رو بی نیاز از سایر برنامه میکنه! یک ابزار فوق العاده قوی برای بازیابی فایل های پاک شده از روی هارد دیسک ، floppy drives, zip drives digital cameras, MP3 players, USB drives و ...
از قابلیت های دیگر این نرم افزار میشه به توانایی رفع اشکالات رجیستری ، از بین بردن شورت کات های غیر فعال ، یافتن و از بین بردن فایل های اضافه و بدرد نخور ، یه نرم افزار ضد Popup ، قابلیت پاک کردن اطلاعات و فایل های محرمانه به گونه ای که قابل بازیابی نباشند ، قابلیت رد یابی تغییرات به وجود اومده در سیستم و فایل ها ، قابلیت برنامه زیری برای ابزا ها و انجام اتوماتیم امور ... اشاره کرد

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

]


هر فیلمی را که میخواهید ذخیره کنید مانند فایلهای flv سایت یوتیوب.
Save Flash به شما اجازه میدهد تا بتوانید فایلهای فلش از قبیل بازیهای ، کارتونها و بنرهای فلش را نیز در رایانه خود ذخیره کنید.به صورت کل هر چیزی که swf باشد برای شما آن را نگه می دارد.
این نرم افزار سایز فایل فلش ذخیره شده و URL آنرا نیر برای شما نمایش میدهد. فایلهای را در دایرکتوری ای که میخواهید ذخیره میکند. استفاده از این ابزار راحتی زیادی را برای علاقمندان به کارهای فلش به همراه دارد.

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...




آیا شما هم مرتب به بخش ویدئوی گوگل سر می زنید و ویدئو های مورد نظر خود را در مرورگر اینترنتی و به صورت آنلاین تماشا می کنید؟ آیا مایل هستید، ویدئوهای مورد علاقه خود را دانلود کرده و در کامپیوتر خود ذخیره کنید و هر زمان که می خواهید آن ها را تماشا نمایید؟ فایل های ویدئویی که از گوگل دریافت می شوند با پسوند های gvi.* و gvp.* می باشند که فقط با Video Player گوگل پخش می شوند، این ویدئو پلایر که مخصوص فایل های دریافت شده از گوگل است، ظاهری شبیه به مدیاپلیر ویندوز دارد که می توانید توسط آن فایل های ویدئویی را دانلود، پخش و ذخیره نمایید. در این برنامه علاوه بر امکان پخش فایل های تصویری ، امکان جستجوی فایل های مور نظر شما هم وجود دارد، برای دانلود فایل های ویدئویی از گوگل، ابتدا این نرم افزار را نصب کرده و سپس در صفحه آنلاین گوگل در سمت راست بر روی Download کلیک کنید، توجه داشته باشید، برنامه در حین انجام این کار Google Video Player را باز نگه دارید.

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد