*** T N T ***

*** T N T ***

*** T N T ***

*** T N T ***

دانلود کن حالشو ببر

VLC Media Player 0.9.6 نرم افزاری کوچک اما با قابلیت های فراوان برای نمایش فیلم

دسته: نمایش فیلم   تعداد بازدید: 7210


منبع: www.p30download.com


امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند .
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.
این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.
جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 0.9.6 می باشد.
نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VLC Media Player 0.9.6:
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و کاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت کاملا رایگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
-پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- و ...


ادامه مطلب
رضا 6:04:43 صبح جمعه 13 آبانماه 1384 لینک ثابت 

فیلم برداری حرفه ای از صفحه نمایش توسط TechSmith Camtasia Studio 6.0

دسته: ابزارهای مفید   تعداد بازدید: 5918


منبع: www.p30download.com


یکی از شایع ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصاً آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه، استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مانیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ای است. حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است.
شرکت نرم افزاری TechSmith یکی از مطرح ترین شرکت های نرم افزاری در زمینه ساخت نرم افزار های فیلم برداری و عکس برداری این چنینی و با امکانات بسیار بالا برای کمپانی ها و شرکت های بزرگ و کوچک است که با دارا بودن دو محصول بسیار قدرتمند و گران قیمت به نام های SnagIt (مخصوص عکس برداری از مانیتور) و Camtasia Studio (مخصوص فیلم برداری از مانیتور) به شهرت بسیاری در دنیای نرم افزار دست یافته است.
Camtasia Studio راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

قابلیت های عمومی نرم افزار TechSmith Camtasia Studio 6.0.0.689:
- Record Anything : قابلیت تولید آسان فیلم های آموزشی ، نمایشی و سخنرانی ها و سایر جریان های Online و امکاناتی بی پایان. شما می توانید همیشه به طرق مختلف از قبیل:
Screen recordings ، audio ، voice ، Narration ، PowerPoint ، Picture-in-Picture و Webcam Video با شنوندگان خود در ارتباط باشید.
- Edit and Enhance: قابلیت ویرایش و افزایش Video هایتان از طریق: نوشته ها، عنوان ها، نسبت ها، بزرگ و کوچک کردن تصاویر، حرکت های Graphic ی و صدای افزوده شده. پهناوری و بزرگ بودن Option های بخش ویرایش Camtasia Studio آنقدر بالاست که تمامی نیازهای شما را بر طرف خواهد کرد.
- Share: قابلیت خروجی های متنوع از قبیل: Flash، QuickTime و سایر Format های رایج
شما پس از خروجی قادر به اشتراک گذاشتن File هایتان بر روی Web ، CD و یا DVD هستید. حتی شما می توانید از هدایت کننده های ارائه شده، در انتخاب بهترین Format و تنظیمات برای قسمت اشتراک گذاری برای شنوندگانتان یاری گیرید. یا حتی شما قادر به Control کامل بر روی صدا، video Codecs، کیفیت تصاویر، سرعت انتقال تصاویر، عمق رنگ ها و شمول و ممانعت در جلوه های ویژه هستید.


ادامه مطلب
محمدرضا 5:53:52 بعدازظهر دوشنبه 20 تیرماه 1384 لینک ثابت 

راحتی دانلود با Mass Downloader 3.6.759

دسته: مدیریت دانلود   تعداد بازدید: 10052


منبع: www.p30download.com

 

خیلی وقت پیش آمده است که شما در حال دانلود یک فایل هستید و اینترنت تان قطع می شود و شما مجبور می شوید که دو باره آن فایل را دانلود کنید. نرم افزار MassDownloader به شما این امکان را می دهد که فایل های خود را با سرعت و اطمینان دانلود کنید و اگر زمانی اینترنت قطع شد خود این نرم افزار دانلود فایل مورد نظر متوقف (Pause) می کند و شما می توانید این نرم افزار را در ادامه قسمت دانلود شده دانلود کنید همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فایل ها را در یک زمان و روز مشخص برای دانلود گذاشته و یک زمان مشخص دانلود فایل های مورد نظر شما را متوقف کند و همچنین این نرم افزار خود را با مرورگر های همچون:Opera , Firefox ,Nets Cape , NetCaptor ,Internet Explorer تطبیق می دهد همچنین این نرم افزار می تواند فایل ها را با پروتکل های HTTP , FTP , RSTP با سرعت بالا دانلود کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mass Downloader 3.6.759:
- عملکرد عالی نرم افزار
- دانلود همزمان چند فایل
- طبقه بندی برای دانلود ها
- برنامه ریزی دقیق برای دانلود
- پشتیبانی از زبان های متعدد
- سازگاری با اکثر مرورگرها اینترنت
- دانلود فایل با بالاترین سرعت ممکن
- باز کردن فایل قبل از اتمام دانلود (zip)
- پشتیبانی از اکثر پروتکل های معروف
- امکان ادامه دانلود از نقطه قطع شدن ارتباط از اینترنت (Resume)
- تنظیم سرعت دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا
- و ...


ادامه مطلب
محمدرضا 9:17:12 صبح سه شنبه 4 تیرماه 1387 لینک ثابت 

جستجو، مشاهده و مدیریت عکسها با Google Picasa 3.0 Build 57.44

دسته: نمایش عکس   تعداد بازدید: 17330


منبع: www.p30download.com


آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون میباشد؟ عکس هایی که از روی سی دیها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، پیکاسا این امکان را برای شما فراهم میکند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید، هر بار که Picasa را اجرا میکنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب میکند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی میکند. شما از طریق پیکاسا میتوانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است  که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما میتوانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکسهای آن ها را نیز ذخیره کنید.

قابلیت های نرم افزار Google Picasa 3.0 Build 57.44 Final:
- ارسال تصاویر به وسیله ایمیل
- نمایش تصاویر به صورت اسلاید و نگارش مستقیم بر روی CD
- سادگی ویرایش تصاویر
- جستجوی ساده و کارآمد میان تصاویر
- انتقال تصاویر از دوربین دیجیتال، اسکنر و ... به برنامه
- دسته بندی عکس های منتخب در پوشه دلخواه
- پشتیبانی از بلاگر
- و ...


ادامه مطلب
محمدرضا 3:07:54 بعدازظهر جمعه 17 آذرماه 1385 لینک ثابت 

محافظ صفحه نمایش Cuckoo Clock 3D Screensaver

دسته: محافظ نمایش   تعداد بازدید: 4567


منبع: www.p30download.com

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید این محافظ صفحه نمایش زیبا و رویایی که نماینگر یک ساعت زیبا چوبی بروی درختی در میان جنگلی سرسبز است که جلوه زیبا به سیستم شما می دهد و قابل ذکر است که غیر از این نما از تصویر سه ساعت زیبای دیگر نیز بروی همین درخت می باشند که به پس از نصب این محافظ صفحه نما های دیگر نیز به تناوب به نمایش داده می شوند و با آهنگ جالب و دلنشین و صدای دلنواز پرندگان موجود بروی درخت جلوه ای بی نظیر به سیستم خود داده که علاوه بر این زیبایی ها قادرید در هر لحظه زمان سیستم خود را نیز مشاهده نمایید.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- محیط سه بعدی حقیقی
- گرافیک سه بعدی با استفاده از عکس های طبیعی
- انیمیشن های طبیعی پرندگان و سایر موجودات دیگر
- قابلیت مشاهده زمان سیستم
- پشتیبانی از سیستم های چند مانیتوره
- قابل نصب روی ویندوز ویستا - و ...


ادامه مطلب
مصطفی 0:42:25 بعدازظهر شنبه 18 آبانماه 1387 لینک ثابت 

دانشنامه ی معروف مایکروسافت Microsoft Encarta Premium 2009

دسته: فرهنگ لغت , کتاب الکترونیک , آفیس , محصولات   تعداد بازدید: 28832



شاید تا کنون به این موضوع فکر کرده باشید که جای یک دائره المعارف (دانشنامه) در کامپیوترتان خالی می باشد که نیاز شما را به دسترسی به اینترنت کم کند و بیشتر نیازهای اطلاعاتی شما را بلا درنگ پاسخ دهد.
دایره المعارف انکارتا - Encarta Encyclopedia محصول شرکت بزرگ مایکروسافت، در 9 سال اخیر دارای رتبه اول در فروش نرم افزارهای دایره المعارف جهان، می باشد. مایکروسافت با ارائه نرم افزار Encarta به عنوان یکی از بزرگترین بانک های اطلاعاتی قدم بزرگی در بخش هایی از قبیل اطلاعات عمومی و آموزشی برداشته است، نسخه ی جدید مایکروسافت که بنام Premium بانک اطلاعاتی بزرگی هست که با میلیون ها صفحه متن در تمامی موضوعات، عکس ها ی فراوان علمی و تاریخی، گراف ها و چارت ها در موضوعات آماری، ده ها ساعت ویدئو در موضوعات مختلف نیازهای اطلاعاتی و علمی شما را در هر زمینه که کار می کنید پوششش خواهد داد.
افرادی که نسخه های قبلی این نرم افزار را تجربه کردند به کارایی این مجموعه ها آشنایی دارند.
به خصوص که این نرم افزار به دلیل استفاده از نوع زبان ساده انگلیسی برای تمام سنین مفید است و می تواند با دارا بودن محیطی جذاب و زیبا جهت تقویت زبان انگلیسی هم مفید واقع شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Encarta Premium 2009:
- اطلس جهان با بیش از 1.8 میلیون نام بر روی آن
- بیش از 86,000 مقاله علمی، ادبی و هنری
- زندگی نامه مشاهیر در کلیه رشته ها
- بررسی رمان های بزرگ
- اطلاعات آماری و نموداری از کلیه کشورها
- نمایش وقایع تاریخی به صورت نمودار زمانی
- سفرهای دوبعدی و سه بعدی از مکان های تاریخی و شهر های توریستی (مثل تخت جمشید)
- دیکشنری به زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی
- بازی های فکری جهت افزایش اطلاعات
- ابزارهای قوی برای جستجوی اطلاعات
- دایره المعارف ویژه کودکان به همراه بازی های فکری
- آموزش جامع مجموعه آفیس به همراه ارائه نمونه های مختلف
- شامل 32 قطعه فیلم گرفته شده از Discovery
- قابلیت جستجو از طریق میله جستجو در نوار وظیفه ویندوز
- اتصال به اینترنت و به روز رسانی اطلاعات به صورت خودکار
- و ...


ادامه مطلب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد